Після впровадження методики
навчання, що базувалась на принципах
упровадження компютерних технологій, були порівняні рівні засвоєння знань, умінь учнів з
використанням компютерних технологій і без них. Результати представлені у
таблиці 1.
Перший варіант навчання, середній
бал оцінки 6,5 б, другий – 7,1 б. Середній бал оцінки зріс на 0,6 б.
Коефіцієнт якості знань учнів 11
класу зріс у 0,86 разів (з 50% до 58%).
За період використання
компютерних технологій знизився середній рівень з 50% до 41,6%, зріс високий з
8,3% до 16,6%.
Варіанти навчання
|
Число учнів
|
Критерії порівняння – оцінювання за 12-бальною
шкалою
|
|||||||||||
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
||||||||||
12
|
11
|
10
|
9
|
8
|
7
|
6
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
||
Без
використання компютерних технологій
|
12
|
-
|
-
|
1
|
2
|
1
|
2
|
4
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
З використанням
компютерних технологій
|
12
|
-
|
-
|
2
|
1
|
1
|
3
|
3
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Немає коментарів:
Дописати коментар