Загальна кількість переглядів сторінки

Результативність


Після впровадження методики навчання, що базувалась на принципах  упровадження компютерних технологій, були порівняні  рівні засвоєння знань, умінь учнів з використанням компютерних технологій і без них. Результати представлені у таблиці 1.
Перший варіант навчання, середній бал оцінки 6,5 б, другий – 7,1 б. Середній бал оцінки зріс на 0,6 б.
Коефіцієнт якості знань учнів 11 класу зріс у 0,86 разів (з 50% до 58%).
За період використання компютерних технологій знизився середній рівень з 50% до 41,6%, зріс високий з 8,3% до 16,6%.

Варіанти навчання
Число учнів
Критерії порівняння – оцінювання за 12-бальною шкалою
Високий
Достатній
Середній
Початковий
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Без використання компютерних технологій
12
-
-
1
2
1
2
4
2
-
-
-
-
З використанням компютерних технологій
12
-
-
2
1
1
3
3
2
-
-
-
-

Немає коментарів:

Дописати коментар